GRAFIČNO OBLIKOVANJE
www.studio.mediaplay.si
5. Letaki s temnejšimi barvnimi podlagami - slaba
preglednost
Problemi, ki se jim izognemo pri postavitvah letakov z belim podlagami, se pojavijo pri raznih barvnih podlagah. Temni izdeki na temnih podlagah oz. izrazito slaba opaznost večine izdelkov so dober razlog, da se takemu oblikovanju izognemo.
3. Bela barva je zakon!
Letaki, ki imajo za podlago belo barvo, so dosti bolj pregledni in všečni, kot tisti z barvnimi podlagami. Izdelki na beli podlagi so lepo vidni in pregledni, brez problema izpostavimo akcije, novosti, cene so lepo vidne.
Veliko izdelkov, vendar
urejeno in pregledno
Neurejene razporeditve z
veliko izdelki - slaba preglednost.
4. Urejena razporeditev, kadar predstavljamo več
izdelkovKadar se vseeno odločimo za postavitev z večjim številom izdelkov, je dosti bolje, da uporabimo urejen, pregleden način postavitve.
Prvo, kar mora izstopati na
letaku, so izdelki. Poudarite akcije, novosti.
Moteči grafični efekti.
2. Preveč nepotrebnih grafičnih dodatkovVčasih se lahko ob pogledu na kakšen reklamni letak vprašamo, ali ga je grafični oblikovalec oblikoval samo zato, da nam pokaže paleto vseh možnih grafičnih efektov? Ob takem oblikovanju postanejo prodajni artikli le še obstranski, nepomembni in slabo opaženi elementi na letaku.
Bolj pregledno, bolj všečno,
več informacij o pozameznem izdelku
Prenatrpani, slabo pregledni,
manj privlačni letaki
1. Koliko izdelkov prenese ena stran v reklamnem letaku?Fotografiranje, oblikovanje, tisk in distribucija so dejavniki, ki vplivajo na precejšen strošek izdelave reklamnih letakov. Veliko podjetij zato želi izkoristiti svojo investicijo in predstaviti v letaku čimveč izdelkov. Vendar se večina ne zaveda, da je tak letak manj privlačen, manj pregleden in posledično možnost, da leti direktno v koš, tem večja.
Večina
izmed nas prejema dnevno v poštni nabiralnik celo goro reklamnih letakov. Kateri
izmed njih
naredijo vtis na nas, katere izberemo izmed množice in predvsem zakaj?
Nedvomno je grafična podoba teh letakov eden izmed ključnih elementov, ki odloča o tem, ali bomo letaku posvetili več kot le delček našega časa. 5 ključnih grafičnih pravil, ki vplivajo na izled reklamnega letaka. 5 ključnih grafičnih pravil pri oblikovanju reklamnih letakovGrafično oblikovanje » Nasveti, članki
|