GRAFIČNO OBLIKOVANJE

www.studio.mediaplay.si
Naslov mora odstopati iz povprečja, naj bo drugačen, nenavaden!

Ta zver ima zobe. Imenuje se turbo! (avtomobilski oglas)

Fata, očisti moj računalnik!
(oglas za čistilno sredstvo za računalnike)

Ne strašite sebe in svojega avtomobila. Svoje vozilo servisirajte le na pooblaščenih servisih.
(oglas za avtomobilski servis)

Povprečen človek zaspi v 7 minutah.  Kaj pa vi?
(oglas za uspavalne tablete)
 
Naslovi, kot so npr:
- Varno pokojninsko zavarovanje
- Kupujte hitreje
- Pravi naslov za vaše želje
- Več za nižjo ceno
- Postanite zmagovalec tudi vi
- Kompletna ponudba vseh vrst vozil
- Prvi pripravljeni na prihodnost
- Naj spomini ne zbledijo


so precej splošni, dokaj dolgočasni in temu primeren je tudi odziv na njih.
Kako beremo časopise, revije? Kako izberemo v množici člankov tistega, ki nas zanima?
Vse je odvisno od naslova.

Če je naslov dovolj zanimiv, bomo prebrali tudi članek. Ko beremo časopis, preletimo večino člankov in se ustavimo ob tistih, kateri naslovi in podnaslovi pritegnejo našo pozornost.

Ista zgodba se ponovi pri pregledovanju različnih marketinških materialov. Vaše potencialne stranke preletijo oglase, reklamne letake, prodajna pisma. Če z ničemer ne pritegnete njihove pozornosti,
bo vaš material ostal neprebran.

Naslovom v marketinških materialih je potrebno posvetiti največ časa.
Na voljo imate le nekaj sekund, da pritegnete bralčevo pozornost.

Naslovni stavek mora potencialnega kupca pritegniti in mu nakazati, da se v preostanku oglasa skriva rešitev za njegov problem. Le v tem primeru bo oglas prebral.

Vse je odvisno od naslova!

Grafično oblikovanje » Nasveti, članki